مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-31اقتصادي

موج دوم رونق بازار سهام در پیش است


مدیرعامل کارگزاری دلیران پارس با تحلیل عوامل داخلی و بین المللی تاثیرگذار بر بازار سهام پیش بینی کرد در کوتاه مدت بازار از ابهام خارج شده و از اواخرپاییز رونق و اقبال به آن بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، فرزاد نبی زاده خاطرنشان کرد: طی هفته منتهی به هشتم آبان ماه، شاهد کاهش نماگرهای بازار بودیم.

شاخص کل در هفته‌ای که گذشت با 9 درصد کاهش به کار خود پایان داد و پیرو این روند، شاهد کاهش حجم و ارزش معاملات به ترتیب با 35 درصد و 47 درصد نسبت به میانگین ماه گذشته بودیم.

وی افزود: معتقدم برای پایان روند اصلاحی شاخص و بازگشت بازار، حجم معاملات روزانه باید همانند روزهای ابتدای تابستان به 15 تا 20 هزار میلیارد تومان برسد که این امر نیازمند ورود نقدینگی و بازگشت اقبال عمومی به بازار سرمایه است.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه همچنین عملکرد نهاد ناظر بازار طی هفته گذشته را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تقویت بخش تقاضا و پایان دادن به روند اصلاحی شاخص‌های بورس دو ابلاغیه داشت، نخست اعمال افزایش ضریب اعتبار دارایی‌ها در بخش مشتریان به 30 درصد از هشتم آبان و دوم افزایش سقف سرمایه گذاری صندوق‌ها در سهام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم رونق بازار سهام در پیش است

موج دوم رونق بازار سهام در پیش است