مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-31اقتصادي

به روزآوری بانک اطلاعاتی کنترل بحران در شیراز


بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه و کنترل بحران شهرستان شیراز به روزآوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرماندار شهرستان شیراز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که با حضور آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری واعضاء شورای هماهنگی برگزار شد، ضمن مروری بر مخاطرات و بحرانهای طبیعی سال 98 تا کنون، بر ضرورت استفاده از علم روز و به هنگام در زمینه پیش بینی حوادث طبیعی، ارتقای سطح آمادگی سازمانهای تاثیر گذار اجرایی شهرستان و نیز آگاهی رسانی علمی و شایسته به مردم تاکید کرد.

 امیری با تاکید بر اینکه مطالعه میزان خطر پذیری مناطق باید به هنگام باشد، از دستگاه های اجرایی عضو شورا خواست تا رصدهای دوره ای را همواره در دستور کار خود قرار داده و به شکل نظام مند مصوبات شورای مدیریت بحران را پیگیری و گزارش کنند.

وی در این راستا تمامی دستگاهها و نهادهای متولی بحران را مکلف دانست نسبت به تهیه بانک اطلاعات کلیه تجهیزات پیشگیرانه و کنترل بحران مجموعه خود اقدام و یک نسخه از آنرا جهت مدیریت به هنگام بحرانهای مختلف، در اختیار ستاد مدیریت شهرستان قرار دهند.

  فرماندار شیراز به اتخاذ تدابیر لازم جهت استفاده از توان نیروهای نظامی وانتظامی به منظور خدمات رسانی در شرایط اضطراری اشاره و خاطر نشان کرد: کلیه دستگاهها نسبت به اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزآوری بانک اطلاعاتی کنترل بحران در شیراز

به روزآوری بانک اطلاعاتی کنترل بحران در شیراز