مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-31سياسي

اولین قرارگاه رسانه ای فرمانداری یزد راه اندازی می شود


فرماندار یزد از ایجاد اولین قرارگاه رسانه ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگ سازی کرونا با همکاری رسانه ها خبر داد.

- سیدمحمد رستگاری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان یزد که امروز در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن استقبال از همکاری رسانه ها و فعالیت بیش از پیش این قشر در حوزه مدیریت شیوع کرونا نسبت به ایجاد اولین قرارگاه رسانه ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگسازی کرونا اعلام آمادگی کرد.

وی از لزوم هم اندیشی در خصوص ارتقای خدمات و افزایش بازدهی فعالیت های مربوط به فرمانداری خبر داد و گفت: اقداماتی مانند بازرسی و گشت های پیوسته و همچنین پلمب واحدهای متخلف در زمینه کنترل شیوع کرونا تاکنون انجام شده است اما باید فضایی برای فرهنگ سازی کرونا در بین مردم ایجاد شود.

این مسئول از ضرورت انجام اقداماتی برای شکستن زنجیره کرونا یاد کرد و گفت: اقداماتی مانند کم کردن روشنایی شهر برای کاهش ترددها و اعمال جریمه ها در دست اقدام است از طرفی سایر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا نیز اعمال می‎شود.

رستگاری از ضرورت فعالیت و مشارکت جدی گروه های جهادی با محوریت محلات خبر داد و گفت: باید قرارگاه های بسیج محلات و کمک های مومنانه راه اندازی و عملیاتی شود تا در کنار آن سایر ارگان ها نیز مانند گروه های هلال احمر و پزشکان جماعه بسیجی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قرارگاه رسانه ای فرمانداری یزد راه اندازی می شود

اولین قرارگاه رسانه ای فرمانداری یزد راه اندازی می شود