مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:402020-10-31بين الملل

امضای 15 تفاهم نامه همکاری میان مصر و عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، عراق و مصر امروز شنبه 31 اکتبر سال 2020 و در جریان سفر مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر به بغداد، - قاهره و بغداد در جریان سفر نخست وزیر مصر به عراق، 15 تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف به امضا رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، عراق و مصر امروز شنبه 31 اکتبر سال 2020 و در جریان سفر مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر به بغداد، 15 تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف به امضا رساندند.

این در جریان مراسمی رسمی با حضور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر در بغداد رخ داد.

این تفاهم نامه ها در زمینه های حمل و نقل، امور آبی، بهداشت، محیط زیست، دادگستری، سرمایه گذاری، مسکن، بازسازی، صنایع، تجارت و دارایی است.

از سوی دیگر، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان دیدار با مصطفی مدبولی همتای مصری خود در بغداد از شرکت های مصری خواست تا در مناطق آزاد شده عراق از دست گروه تروریستی داعش سرمایه گذاری کنند.

الکاظمی در مذاکرات خود با مدبولی از روابط برادرانه بین عراق و مصر تمجید و تمایل بغداد برای توسعه آن در سطح روابطی راهبردی در راستای خدمت به منافع دو کشور را ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 15 تفاهم نامه همکاری میان مصر و عراق

امضای 15 تفاهم نامه همکاری میان مصر و عراق