مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-31پزشكي

محصولات سان رامک خورشیدی بر سر سفره مصرف کنندگان ایرانی


محصولات سان رامک خورشیدی بر سر سفره مصرف کنندگان ایرانی برآیند یک پژوهش علمی ، دانشگاهی که اخیرا بر روی طیف جمعیتی 20 تا 40 ساله و 40 تا 60 ساله در شیراز انجام شده بیانگر آن است که هر دو طیف میان سال و جوان و نوجوان با کمبود محسوس ویتامین D روبرو هستند ، کارشناسان مصرف محصولات غنی شده با ویتامین D را بهترین رویکرد برای جبران این کمبودها می دانند.

نتایج این پژوهش روز چهارشنبه در نشست رونمایی از محصولات سان شرکت فرآورده های لبنی رامک در دو گروه ماست با نام سان ماس و پنیر با نام سان چیز با حضور اصحاب رسانه تبیین شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با بیان اینکه ناکافی بودن ویتامین D در جامعه جهانی و در کشور ما یک چالش جدی است افزود: بر اساس نتایج این پژوهش طیف جوان و نوجوان در جامعه هدف شیراز که انتظار می رفت مشکلی در دریافت ویتامین D نداشته باشند با 47 درصد کمبود ویتامین D روبرو هستند.

دکتر مرضیه اکبرزاده ادامه داد: 32 درصد از طیف جمعیتی جوان و نوجوان در این پژوهش ویتامین D ناکافی دریافت می‌کنند و فقط 20 درصد در شرایط طبیعی دریافت آن هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه گفت: همچنین بر اساس نتایج این پژوهش در طیف جمعیتی میان سال 22 درصد کمبود ویتامین D دارند ، 48 درصد ویتامین D ناکافی دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات سان رامک خورشیدی بر سر سفره مصرف کنندگان ایرانی

محصولات سان رامک خورشیدی بر سر سفره مصرف کنندگان ایرانی