مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-31پزشكي

داروهایی که بیماران کرونایی نباید مصرف کنند


مصرف خودسرانه دارو در این شرایط نه تنها کمکی به بهبودی بیماری نمی کند، بلکه می تواند شرایط را سخت تر و بغرنج تر نیز کند، به همین دلیل پزشکان تلاش می کنند با معرفی داروهای مناسب به بهبود بیمار در این شرایط کمک کنند و بیماران نیز باید با نظارت پزشک به مصرف دارو اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شهروند نوشت: اگر احساس می کنید کرونا یا علایم این بیماری را دارید، نباید هر دارویی را مصرف کنید، زیرا این کار می تواند منجر به تشدید بیماری کرونا در شما شود.

همیشه هر وقت سرماخوردگی سراغ افراد می آمد، خوردن چند قرص به طور روتین شرایط را برای آنها بهتر می کرد، اما کرونا شرایطش با سرماخوردگی و آنفلوآنزا کاملا متفاوت است و مصرف خودسرانه دارو در این شرایط نه تنها کمکی به بهبودی بیماری نمی کند، بلکه می تواند شرایط را سخت تر و بغرنج تر نیز کند، به همین دلیل پزشکان تلاش می کنند با معرفی داروهای مناسب به بهبود بیمار در این شرایط کمک کنند و بیماران نیز باید با نظارت پزشک به مصرف دارو اقدام کنند.

کورتن در دوران کرونا ممنوع اگر کرونا دارید و قبل از ابتلا به این ویروس کورتن مصرف می کردید، در دوران کرونا باید مصرف آن را قطع کنید.

خیلی از افراد گمان می کنند که مصرف کورتن می تواند ویروس کرونا را از بین ببرد، اما محمد رییسی، متخصص بیماری های عفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهایی که بیماران کرونایی نباید مصرف کنند

داروهایی که بیماران کرونایی نباید مصرف کنند