مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-31بين الملل

فیلسوف آمریکایی: ترامپ برای بشریت تهدیدی بالاتر از هیتلر است


نوآم چامسکی زبان شناس مشهور و منتقد رسانه ای جهان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است نتیجه این انتخابات چنانچه به نفع ترامپ تمام شود می تواند کره زمین را به سمت فجایع زیست محیطی بسیار بیشتری ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت نوشت: نوآم چامسکی زبان شناس شناخته شده آمریکایی در مصاحبه ای با روزنامه ایندیپندنت، ترامپ را از هیتلر بدتر دانست و اقدامات وی را در زمینه زیست محیطی زمینه ساز نابودی تمدن بشری توصیف کرد.

نوآم چامسکی زبان شناس مشهور و منتقد رسانه ای جهان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است نتیجه این انتخابات چنانچه به نفع دونالد ترامپ تمام شود می تواند کره زمین را به سمت فجایع زیست محیطی بسیار بیشتری ببرد.

اما شاید تعجب آور نباشد که این زبانشناس مشهور معاصر سخنان تندی در مورد ترامپ و حزب جمهوری خواه دارد که به گفته وی تنها گروه سیاسی محافظه کار بزرگ جهان است که وجود تغییرات آب و هوایی را انکار می کند.

وی در مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ترامپ را به پاره کردن هرگونه توافقی متهم کرد که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما پذیرفته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلسوف آمریکایی: ترامپ برای بشریت تهدیدی بالاتر از هیتلر است

فیلسوف آمریکایی: ترامپ برای بشریت تهدیدی بالاتر از هیتلر است