مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-31اجتماعي

ثبت بیش از 7 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل گفت: 7 میلیون و 693 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

- ایسنا/اردبیل معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل گفت: 7 میلیون و 693 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

ثبت بیش از حمیدرضا عبـدی 10آبان در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل آستارا اظهار کرد: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی 7 ماه گذشته با بیش از یک میلیون تردد در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس و 454 هزار تخلف نیز در محور رفت وبرگشت اردبیل سه راهی سرعین ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 4 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای بران - سه راهی سربند و بالعکس با 286 هزار تردد و محور رفت وبرگشت هیر سه راه فاراب 254 هزار تخلف به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل میانگین سرعت متوسط محورهای استان را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محورهای یاد شده 82 کیلومتر بر ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 7 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

ثبت بیش از 7 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل