مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-31اقتصادي

مطالبه گری اصحاب رسانه محور توسعه اردبیل است


مدیرکل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه مطالبه گری اصحاب رسانه محور توسعه اردبیل است، گفت: اصحاب رسانه با مطالبه گری مسیر توسعه و رونق اقتصادی استان اردبیل را هموار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان اردبیل به قدرت رسانه در احقاق حقوق جمعی و مطالبه گری از مسئولان استانی اشاره کرد و گفت: توسعه و رونق اقتصادی در استان هایی که مردم و رسانه های مطالبه گری دارند به مراتب بیشتر از سایر استان ها است از این رو رسانه ملزومات انکارناپذیر توسعه و رونق اقتصادی است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تغییر شیوه و نگرش به اصحاب رسانه و نقدپذیری از سوی اصحاب رسانه را از تکنیک های مدیریت صحیح دانست و افزود: انتقاد رسانه ها از عملکرد مدیران راه و روش درست مدیریت را پیش روی مدیران ترسیم و مسیر تحقق اهداف در جامعه را هموار می کند.

علایی با اشاره به هفته استاندارد و حضور در واحدهای تولیدی استان گفت: هفته استاندارد و بازدید حضوری از واحدهای تولیدی فرصت مغتنمی بود تا با همراهی اصحاب رسانه مسائل و مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان از نزدیک بررسی و توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود.

وی توجه به جذب و حمایت از سرمایه گذاران را با کاهش بروکراسی های اداری در ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری، یکی از اصلی ترین راهکارهای اشتغالزایی در استان عنوان کرد و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری اصحاب رسانه محور توسعه اردبیل است

مطالبه گری اصحاب رسانه محور توسعه اردبیل است