موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-31اقتصادي

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان از چهارشنبه


استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز خوزستان گفت: با توجه به وضعیت پر خطر دو شهر اهواز و مسجدسلیمان، ساعات اداری این دو شهر از چهارشنبه هفته جاری تغییر می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: شرایط استان به شکلی است که روند صعودی اما کنترل شده و شیب افزایشی ملایم است.

وی افزود: زمانی می‌توانیم خوشحال باشیم که این رقم ابتلا را به سمت کاهش پیش ببریم.

تا این روند به سمت کاهش پیش نرود ما همچنان گرفتار هستیم و بیماران و بستری‌ها تلفات جدید در میزانی که متاسفانه میزان کمی هم نیست خواهیم داشت.

استاندار خوزستان گفت: به صورت نسبی نسبت به کشور شرایط مناسب‌تری داریم اما استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول هفته‌های گذشته کاهش پیدا کرده است و روند رعایت کردن پروتکل ها در ادارات در اماکن و غیره نیز کاهش پیدا کرده است.

مقام ارشد استان در مقابله با کرونا گفت: باید همه مردم و نخبگان سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مختلف دست به دست هم دهند و مردم را دعوت کنند که رعایت کنند و خسته نشوند.

جز با رعایت اصول بهداشتی امکان کنترل شرایط را نداریم.

شریعتی گفت: فرمانداران را مکلف و موظف کردم که به طور جدی در طول هفته‌های آینده روند را تغییر دهند و دستگاه قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان از چهارشنبه

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان از چهارشنبه