مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-31اقتصادي

دستاورد 300 میلیون تومانی مددجویان خراسان شمالی از بافت فرش


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال حدود 60 تخته فرش توسط مددجویان این استان بافته شده است، گفت: ارزش این تولیدات حدود 300 میلیون تومان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد تعداد دارهای فعال قالی مددجویان استان را حدود 700 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: به منظور حمایت از قالی بافان تحت حمایت فرش های تولیدی آن ها بدون واسطه توسط این نهاد به فروش می رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه این فرش ها در قالب قالی، تابلو فرش و گلیم به تولید رسیده است، گفت: این نهاد با تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح های قالی بافی مددجویان و فروش فرش های تولیدی آن ها در خارج از استان باقیمت بالاتر، تلاش کرده بیشترین سود را نصیب مددجویان بافنده تحت حمایت کند.

وی در ادامه به بیان گزارش عملکردی از فعالیت های این نهاد در حوزه اشتغال پرداخت و افزود: طی نیمه نخست امسال 835 طرح اشتغالزایی برای مددجویان راه اندازی شده است که در این بین 564 طرح اشتغالزایی مربوط به روستاییان بوده است.

الهی راد اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به طرح های اشتغال مددجویان پرداخت شده که 18 میلیارد و 200 میلیون تومان آن ویژه طرح های اشتغالزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد 300 میلیون تومانی مددجویان خراسان شمالی از بافت فرش

دستاورد 300 میلیون تومانی مددجویان خراسان شمالی از بافت فرش