مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-31پزشكي

بیش از 7هزار نفر از گروه های اولویت دار در برابر آنفلوانزا واکسینه شدند


رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از تزریق واکسن آنفلوانزا به هفت هزار و 714 تن از گروه های پُر خطر و اولویت دار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با اشاره به تزریق واکسن آنفلوانزا به هفت هزار و 714 نفر از گروه های پُر خطر و اولویت دار اظهار داشت: همچنان تزریق این واکسن در دستور کار این مرکز است.

  وی افزود : تزریق واکسن آنفلوانزا، در مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین، توسط مراقبان سلامت، به صورت رایگان از روز ششم مهر 99 در حال انجام است.

مسؤول سلامت شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت قرار داشتن در گروه های پُرخطر از جمله مادران باردار، افراد در حال دیالیز و یا پیوند عضو، افراد دارای نقص سیستم ایمنی داشته و یا افرادی که در حال حاضر، طول درمان سرطان را سپری می کنند، می توانند به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خویش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: افرادی که به HIV/AIDS مبتلا هستند، بیماران تالاسمی ماژور و هموفیلی، بیماران مبتلا به آنمی سیکل سل، افرادی که شیمی درمانی یا رادیوتراپی می شوند  نیز از دیگر گروه های پُرخطر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7هزار نفر از گروه های اولویت دار در برابر آنفلوانزا واکسینه شدند

بیش از 7هزار نفر از گروه های اولویت دار در برابر آنفلوانزا واکسینه شدند