مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-31پزشكي

دستیاران و رزیدنت ها خط مقدم درمان در دوران کرونا


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشجویان دستیار و رزیدنت خط مقدم درمان در دوران شیوع کرونا بودند، گفت: در شرایط فعلی بار اصلی بیمارستان ها و مراکز درمانی، - روی دوش این دستیاران و رزیدنت ها قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر سیماسادات لاری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین وزارت بهداشت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: امیدوارم امضای این تفاهم نامه بتواند دستاوردهای فرهنگی خوبی برای دو نهاد به ارمغان آورد و بتوانیم در سایه آن در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها در بعد ملی و بین الملل، گام های مؤثری برداریم.

وی با اشاره به وجود 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و تحصیل حدود 240 هزار هزار دانشجو در این دانشگاه ها گفت: ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، تلاش کرده ایم با برگزاری جشنواره های فرهنگی، المپیادهای ورزشی و علمی، فضای نشاط و شادابی را در میان دانشجویان علوم پزشکی تقویت کنیم.

در واقع برگزاری این جشنواره ها و المپیادها و ایجاد یک فضای رقابتی در میان دانشجویان علوم پزشکی، باعث شده است که آنها علاوه بر کسب تحصیل علم، به فعالیت های فوق برنامه نیز بپردازند و جسم و روحشان متعالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیاران و رزیدنت ها خط مقدم درمان در دوران کرونا

دستیاران و رزیدنت ها خط مقدم درمان در دوران کرونا