مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-31سياسي

دادگستری آذربایجان شرقی عملکرد مدیران سازمان ها را رصد می کند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ترک فعل مدیران و روسای نظام اداری منجر به تضییع حقوق عامه می شود، گفت: بر این اساس عملکرد مدیران ادارات و سازمان ها رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی خلیل اللهی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه گاهی در نظام اداری این تلقی وجود دارد اگر کسی کاری نکند مشکلی هم نخواهد داشت، افزود: گاهی مدیران احساس مسئولیت نمی کنند یا تخصص در مسئولیتی که به آنها سپرده شده را ندارند و با توجه به این موضوع بخش عمده ای از تضییع حقوق مردم از همین عامل نشأت می گیرد.

وی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های مختلف سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان به صورت ماهانه توسط دادگستری کل آذربایجان شرقی رصد می شود و آنها همواره زیر ذره بین بوده و در صورت بی توجهی به دستورالعمل ها بر اساس قانون اقدام خواهد شد.

خلیل اللهی با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضاییه، یادآوری کرد: برنامه های تحولی و کاربردی رییس قوه قضاییه از زمان حضور در رأس این قوه با پشتوانه کارشناسی اجرا شده و از جمله کارهای بسیار خوب در این زمینه اجرای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری آذربایجان شرقی عملکرد مدیران سازمان ها را رصد می کند

دادگستری آذربایجان شرقی عملکرد مدیران سازمان ها را رصد می کند