مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-31اقتصادي

کسی حق ندارد جنس موجودش را با قیمت جدید بفروشد/ مردم تخلف را گزارش کنند


معاون سازمان صنعت،معدن و تحارت قم گفت: فروش کالاهای موجود در واحدهای صنفی و عرضه آن با قیمت جدید ممنوع است و توزیع کنندگان باید کالاهای موجود قبلی را با همان قیمت خریداری شده به فروش برسانند.

- ایسنا/قم معاون سازمان صنعت،معدن و تحارت قم گفت: فروش کالاهای موجود در واحدهای صنفی و عرضه آن با قیمت جدید ممنوع است و توزیع کنندگان باید کالاهای موجود قبلی را با همان قیمت خریداری شده به فروش برسانند.

احمدرضا سمیعی نسب امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به مقابله قانونی با هرگونه گران فروشی در سطح بازار اظهار داشت: فروش کالاهای موجود در واحدهای صنفی و عرضه آن با قیمت جدید ممنوع است و توزیع کنندگان باید براساس فاکتور خرید، میزان سود مصوب و قانونی را افزایش دهند و کالاهای موجود قبلی را با همان قیمت خریداری شده به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه در عرضه مرغ، تخم مرغ و گوشت نظارت بر سطح بازار وجود دارد و فروش این اقلام اساسی بالاتر از قیمت مصوب به معنای گران فروشی است، افزود: اقلام اساسی در بازار گاهی به دلیل نوسان، روند افزایشی و کاهشی در قیمت گذاری دارند و اصناف توزیعی باید براساس قیمت اعلام شده روزانه، اقلام را در اختیار مشتریان قرار دهند و از اعمال قیمت های خودسرانه پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی حق ندارد جنس موجودش را با قیمت جدید بفروشد/ مردم تخلف را گزارش کنند

کسی حق ندارد جنس موجودش را با قیمت جدید بفروشد/ مردم تخلف را گزارش کنند