مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-31دانش

ترم تحصیلی ورودی های جدید دانشگاه خلیج فارس آغاز شد


خسرو محمدی، مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه اسامی دانشجویان ورودی جدید اعلام شده و پذیرش این دانشجویان از ابتدای آبان ماه صورت گرفته، - مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: ترم تحصیلی ورودی های جدید این دانشگاه از امروز، 10 آبان ماه شد.

خسرو محمدی، مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه اسامی دانشجویان ورودی جدید اعلام شده و پذیرش این دانشجویان از ابتدای آبان ماه صورت گرفته، شروع ترم تحصیلی برای ورودی های جدید این دانشگاه از امروز، 10 آبان ماه تعیین شده است.

محمدی افزود: به منظور حفظ نظم و انضباط، نیمسال بر پایه تقویم قبلی و هم زمانی پایان نیمسال تحصیلی با دانشجویان ورودی های قبل مقرر شده است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: برای جبران 6 هفته گذشته، برنامه کلاسی دروس دانشجویان جدید به گونه ای برنامه ریزی شده که این مدت در 10 هفته باقی مانده جبران شود و به ازای هر ساعت درسی در هفته 1/5 ساعت در هفته برنامه ریزی می شود، بنابراین تاریخ امتحانات برای دانشجویان ورودی جدید نیز برطبق تقویم قبلی نیمسال 991 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم تحصیلی ورودی های جدید دانشگاه خلیج فارس آغاز شد

ترم تحصیلی ورودی های جدید دانشگاه خلیج فارس آغاز شد