مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-31اقتصادي

سالانه 160 هزار تن محصول در اراضی گلخانه ای ورامین تولید می شود


فرماندار ورامین با اشاره به 520 هکتار سطح زیر کشت گلخانه ای شهرستان ورامین گفت: میزان محصول تولید شده از گلخانه های شهرستان سالانه 160 هزار تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین صبح امروز در در جریان بازدید از روند احداث گلخانه سه هکتاری روستای خورین از توابع بخش مرکزی ورامین اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه ای و تغییر شکل کاشت از فضای باز به گلخانه یکی از محوری ترین سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت در حوزه کشاورزی است و این امر در شهرستان ورامین با جدیت دنبال می شود.

وی گفت: از مجموع 520 هکتار اراضی زیر کشت گلخانه ای شهرستان ورامین، 280 هکتار در طی فعالیت دولت تدبیر و امید احداث شده که این امر نشان دهند اهتمام ویژه دولت، در توسعه فعالیت کشاورزی بر پایه علم و دانش روز است.

فرماندار ورامین تصریح کرد: از ابتدای امسال، 32 هکتار گلخانه جدید در شهرستان ورامین احداث و 15 هکتار از گلخانه های قدیمی بازسازی شده است.

کاغذلو افزود: هم اکنون از مجموع 520 هکتار گلخانه موجود در شهرستان ورامین، 500 هکتار زیر کشت سبزی و صیفی، 10 هکتار توت فرنگی و 10 هکتار زیر کشت گل است.

وی خاطرنشان کرد: میزان محصول تولید شده از گلخانه های شهرستان ورامین را سالانه 160 هزار تن اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 160 هزار تن محصول در اراضی گلخانه ای ورامین تولید می شود

سالانه 160 هزار تن محصول در اراضی گلخانه ای ورامین تولید می شود