مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-31سياسي

پیشنهاد علی رهبری برای بازگرداندن نشان های «شوالیه» به فرانسه


رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران در واکنش به حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت گرامی پیامبر(ص) از هنرمندانی که نشان شوالیه این کشور را دریافت کرده اند خواست تا این نشان را باز گردانند.

- رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران در واکنش به حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت گرامی پیامبر(ص) از هنرمندانی که نشان شوالیه این کشور را دریافت کرده اند خواست تا این نشان را باز گردانند.

علی رهبری مدیر هنری و رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی را در کشورهای مختلف اروپایی به عنوان مدیری هنری یا رهبر ارکستر انجام داده در گفتگو با گفت: من به این دلیل درباره اتفاقات کشور فرانسه حرف می زنم چون اولاً در آنجا توانسته ام به عنوان یکی از هنرمندان شرکت کننده در رویدادهای موسیقایی نفر برگزیده باشم، کما اینکه در همین راستا این شرایط را داشته ام که در بسیاری از ارکسترهای این کشور به عنوان رهبر حضور داشتم و چندین سال هم در این کشور زندگی کرده ام.

من به خوبی مردم فرانسه را می شناسم پس وقتی درباره این شرایط صحبت می کنم، از روی هوا و برخی حرف های احساسی نیست.

وی افزود: من همان طور که گفتم تقریباً در تمامی شهرهای بزرگ کشور فرانسه با ارکسترهای سمفونیک متعددی کار کرده و در این زمینه دوستان زیادی هم داشته و دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد علی رهبری برای بازگرداندن نشان های «شوالیه» به فرانسه

پیشنهاد علی رهبری برای بازگرداندن نشان های «شوالیه» به فرانسه