مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-31سياسي

رییس صداوسیما: مکرون باید پاسخگو باشد


رییس صداوسیما در پیامی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

- رییس صداوسیما در پیامی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام عبدالعلی علی عسکری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدا بر محمد ص خاتم پیامبران سلام خدا به همه انبیا الهی اهانت به ادیان و ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) که هر از چند گاهی به تحریک صهیونیست ها و آمریکایی ها در اروپا اتفاق می افتد، هرچند خود، نفرت انگیز است، اما ریشه در دسیسه ها و فتنه انگیزی های آنان دارد.

مکرون در قامت دنباله رو صهیونیست ها و ترامپ با حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و به بهانه آزادی بیان، موجب خشم ملت های مسلمان و تخریب وجهه ملت فرانسه در دیده جهانیان و نیز افزایش محبوبیت پیامبر اکرم (ص) در بین مسیحیان و افزایش وحدت مسلمانان شد.

مکرون باید در قبال این ظلم بزرگ به بشریت، مسلمانان جهان و حتی مسیحیان، به ویژه قربانی کردن منافع و شأن ملت فرانسه در پای صهیونیست ها و آمریکایی ها و نیز سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صداوسیما: مکرون باید پاسخگو باشد

رییس صداوسیما: مکرون باید پاسخگو باشد