مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-31پزشكي

تقویت درمان سرپایی بیماران کرونا بار بستری بیمارستان ها را کم می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: راهبرد تقویت درمان سرپایی کرونا در استان دنبال می شود چراکه اگر درمان سرپایی را در بیمارستان ها تقویت کنیم بار بستری ها کمتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری در ارتباط با مصوبات امروز ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت هایی از هفته پیش در 6 شهرستان استان به صورت ویژه در شهرهای کرمان، رفسنجان، زرند، بافت، بردسیر و سیرجان به علت سیر صعودی ابتلا و مرگ و میر اجرا شد و این شهرها به عنوان فوق حاد تلقی شده و در بقیه شهرها همان مصوبات قبلی جاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه هفت راهبرد از طرف وزارت بهداشت مورد نظر است که در استان کرمان هم باید جاری شود، افزود: یکی تشدید نظارت هاست که در استان کرمان، 22  گروه بازرسی کارهای خود را انجام می دهند.

وی با تأکید بر افزایش تست ها و همچنین قرنطینه خانگی افراد مبتلا که باید آن را رعایت کنند، تصریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نیز راهبرد دیگری است که کمیته اطلاع رسانی باید کار خود را انجام دهد.

بصیری اظهار کرد: حفاظت از گروه های آسیب پذیر نیز راهبرد دیگری است که در پیک سوم که در کشور و استان شروع شده متاسفانه سالمندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت درمان سرپایی بیماران کرونا بار بستری بیمارستان ها را کم می کند

تقویت درمان سرپایی بیماران کرونا بار بستری بیمارستان ها را کم می کند