مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-31اقتصادي

همراهی با جهاددانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضرورت دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدایت و راهبری “طرح ملی توسعه مشاغل خانگی” با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی باید قوت بگیرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدایت و راهبری “طرح ملی توسعه مشاغل خانگی” با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی باید قوت بگیرد.

ایرج حیدری در دومین جلسه شورای طرح توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد: شهرستان های استان هرمزگان مهد صنایع دستی و مشاغل خانگی بوده و همراهی و همکاری فرمانداوان و بخشداران در این مسیر حائز اهمیت است.

وی ضمن قدردانی از همراهی کمیته امداد در این طرح، ادامه داد: کمیته امداد ، بهزیستی و جهادکشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با چنین جریانی در نتیجه بخشی و به ثمر رسیدن این طرح نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

حیدری افزود: نقش فرمانداران، بخشداران و همچنین مدیران بخش های اجرایی و همراهی با جهاددانشگاهی در این مسیر بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان این که ارائه اقدامات و نتایج آن به مجریان این طرح باید صورت بگیرد، تصریح کرد: میزان مشارکت فعالان صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهرستان های استان هرمزگان به دلیل ظرفیت بسیار مناسب استان باید بیش از پیش صورت بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی با جهاددانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضرورت دارد

همراهی با جهاددانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضرورت دارد