مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-31ورزشي

والیبال ساحلی کرمانشاه، به جمع16 تیم برتر ایران پیوست


رییس هیات والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: تیم فوتبال ساحلی استان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به جمع 16 تیم برتر ایران صعود کرد.

- رضا رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور روز گذشته با رقابت 26 تیم از 15 استان در مازندران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی استان روز گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به جمع 16 تیم برتر ایران صعود کرد، اما می توانستیم به جمع هشت تیم برتر بپیوندیم که به دلیل مصدومیت یکی از دو بازیکنان از ناحیه مچ دست و انگشت و نداشتن بازیکن ذخیره نتوانستیم در ادامه بازی ها شرکت کنیم، در حال حاضر وضعیت جسمانی این بازیکن مطلوب است.

2 والیبالیست ساحلی از کرمانشاه به تیم ملی دعوت شدند رییس هیأت والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: به دلیل اینکه در رده پایه تمرین می کنیم ماه گذشته، پیش از مسابقات قهرمانی جوانان کشور، یک تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال اعزام شدند و به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کردیم و بهترین بازیکنان این مسابقات به تیم ملی دعوت شدند که دو نفر از آن ها کرمانشاهی بودند که چنین چیزی در تاریخ فوتبال استان تاکنون رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی کرمانشاه، به جمع16 تیم برتر ایران پیوست

والیبال ساحلی کرمانشاه، به جمع16 تیم برتر ایران پیوست