مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-31اقتصادي

افتتاح تونل انتقال آب از سد کرج به تهران به چه قیمت؟


انتقال آب سد کرج به تهران از طریق تونل 30 کیلومتری در دل رشته کوه البرز طی روزهای آینده با ابهامات و انتقادات زیادی همراه بوده که مورد تایید نبودن میزان حق آبه زیست محیطی تخصیص داده شده به رودخانه کرج یکی از این انتقادات است.

- انتقال آب سد کرج به تهران از طریق تونل 30 کیلومتری در دل رشته کوه البرز طی روزهای آینده با ابهامات و انتقادات زیادی همراه بوده که مورد تایید نبودن میزان حق آبه زیست محیطی تخصیص داده شده به رودخانه کرج یکی از این انتقادات است.

یک محقق اکوسیستم های آب شیرین ضمن انتقاد از طرح های انتقال آب تاکید کرد: اجرای طرح های انتقال آب بدون درنظر گرفتن مطالعات زیست محیطی لازم می تواند مخاطرات زیادی برای آبزیان منطقه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح انتقال تونلی آب سد کرج به تهران در طول حدود 15 سالی که در حال اجرا بوده در حالی که دبی پایه رودخانه کرج پنج مترمکعب در ثانیه است و همین مساله می تواند آثار مخربی را بر حیات آبزیان رودخانه کرج برجای گذارد.

میلاد خسروی در گفت و گو با ایسنا می گوید: زیستگاه های آبی که شرایط حساس تری نسبت به سایر زیستگاه ها دارند، به حجم و شدت جریان آب حساس هستند و امکان دارد که گونه های یک اکوسیستم آبی با توجه به همین خواص فیزیکی آب طی زمان تکامل پیدا کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تونل انتقال آب از سد کرج به تهران به چه قیمت؟

افتتاح تونل انتقال آب از سد کرج به تهران به چه قیمت؟