مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-31دانش

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیام نور تمدید شد


ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور که قرار بود امروز شنبه 10 آبان ماه پایان یابد، تا روز 14 آبان ماه تمدید شد.

- ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور که قرار بود امروز شنبه 10 آبان ماه پایان یابد، تا روز 14 آبان ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین بهروز مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد که کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خلاصه مراحل پذیرش را شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت گزارش260 عنوان کرد و گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

وی افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه نموده و بدون فاصله درج نمایند و گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

وی با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد نمایند، افزود: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیام نور تمدید شد

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیام نور تمدید شد