مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-31فناوري

تدابیر سازمان فناوری اطلاعات ایران در کنترل کرونا


به گفته معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت های لازم جهت دورکاری کارکنان یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری کرونا است که تا زمان همه گیری این ویروس و عدم وجود ممانعت های قانونی ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گفته معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت های لازم جهت دورکاری کارکنان یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری کرونا است که تا زمان همه گیری این ویروس و عدم وجود ممانعت های قانونی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آغاز موج سوم کرونا در کشور چند هفته ای می گذرد و نگرانی های بسیاری در میان مردم پیرامون چگونگی مواجهه با این بیماری و حفظ سلامتی خود شکل گرفته است.

در این میان کارکنان سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز با توجه به موضوع فعالیت و ماموریت های خطیری که در زمینه برنامه ریزی، پیشبرد راهبردها و سیاست های کلان کشور در حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه در این روزها به دوش آنها گذارده شده است، دغدغه هایی دارند.

دغدغه هایی که بخشی از آنها به چگونگی ایفای نقش و نحوه خدمت رسانی در دوران ابتلا به کرونا و بخشی دیگر به وضعیت تدابیر اتخاذ شده در خصوص اقدمات پیشگیرانه در این زمینه بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر سازمان فناوری اطلاعات ایران در کنترل کرونا

تدابیر سازمان فناوری اطلاعات ایران در کنترل کرونا