مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-31فناوري

محدودیت های کرونایی نباید روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذارد


اگر چه بیماری کرونا مشکلاتی را برای ادارات ایجاد کرده و بخشی از نیروی انسانی نیز درگیر بیماری شده اند، اما باید نهایت تلاش صورت گیرد تا کمیت و کیفیت خدمات قضایی تحت تأثیر محدودیت های کرونایی قرار نگیرد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: اگر چه بیماری کرونا مشکلاتی را برای ادارات ایجاد کرده و بخشی از نیروی انسانی نیز درگیر بیماری شده اند، اما باید نهایت تلاش صورت گیرد تا کمیت و کیفیت خدمات قضایی تحت تأثیر محدودیت های کرونایی قرار نگیرد.

غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت های نوین و تکنولوژی های روز تأکید و بیان کرد: معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری باید بستر استفاده از این ظرفیت ها را برای ارتقاء خدمات قضایی در دوران محدودیت های کرونایی فراهم کند.

وی تصریح کرد: اگر یک مقام قضایی به لحاظ درگیری یکی از اعضای خانواده به بیماری کرونا باید دوران قرنطینه را بگذارند باید از این سرمایه انسانی به طرق ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روز استفاده کرد تا کار مردم روی زمین نماند.

این مقام قضایی، حفظ سلامت نیروی انسانی را به عنوان سرمایه های اصلی دستگاه مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: گرچه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به لحاظ تهیه ماسک و مواد ضد عفونی تلاش زیادی را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی نباید روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذارد

محدودیت های کرونایی نباید روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذارد