مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-31بين الملل

مسکو: جنگ به داخل ارمنستان برسد، از ایروان حمایت می کنیم


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، در صورت کشیده شدن جنگ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان به داخل ارمنستان، مسکو با ارائه همه کمک های ضروری از ایروان حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به فاصله اندکی بعد از رسانه ای شدن ارسال نامه نخست وزیر ارمنستان به رییس جمهور روسیه که در آن او خواستار کمک مسکو به ایروان برای تضمین امنیت ارمنستان شده است، وزارت خارجه روسیه درباره این درخواست اظهارنظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه اعلام کرد، در صورتی که جنگ ارمنستان و جمهوری آذربایجان (بر سر منطقه قره باغ کوهستانی) به داخل ارمنستان کشیده شود، مسکو با همه کمک های ضروری از ایروان حمایت خواهد کرد.

این اظهارنظر وزارت خارجه روسیه در حالی مطرح شده که ساعتی قبل در خبرها آمده بود، نخست وزیر ارمنستان با ارسال نامه ای به رییس جمهور روسیه از وی خواسته به تضمین امنیت کشورش کمک کند.

دفتر رسانه و مطبوعات وزارت خارجه ارمنستان امروز (شنبه ) گزارش کرده که نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور با ارسال نامه ای به ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه از وی خواسته به تضمین امنیت کشورش کمک کند.

ارسال این نامه و بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره آن در شرایطی مطرح شده که ایروان و مسکو توافق دو جانبه امنیتی و دفاعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: جنگ به داخل ارمنستان برسد، از ایروان حمایت می کنیم

مسکو: جنگ به داخل ارمنستان برسد، از ایروان حمایت می کنیم