مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-31پزشكي

ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم شادی و عزا در هرمزگان تا اطلاع ثانوی


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تا زمانی که آمار و ارقام کاهش نیابد تجمعات و مراسم شادی و عزا در هرمزگان برگزار نمی شود، بیان کرد: - ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تا زمانی که آمار و ارقام کاهش نیابد تجمعات و مراسم شادی و عزا در هرمزگان برگزار نمی شود، بیان کرد: اکنون بندرعباس، بستک و کیش و پارسیان در وضعیت قرمز است و شهرهای دیگر استان باید دستورالعمل های مناطق قرمز را رعایت کنند.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(10 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته، 4 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی ها به 839 نفر افزایش یافت، تصریح کرد: تعداد مراجعان افزایش یافته است و قطعاً در 2 هفته آینده شاهد افزایش در بیماران آی سی یو و مرگ و میر خواهیم بود.

وی افزود: هفته گذشته 500 تست گرفته شد این هفته به 750 تست در شبانه روز رساندیم و در هفته آینده با توجه به افزایش موارد تعداد تست ها به 1000 مورد می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه اگر از هزار تست 250 مورد مثبت باشد ظرف مدت 24 ساعت باید به هزار و 100 تست افزایش دهیم، اظهار کرد: قابلیت افزایش تست تا هزار و 500 تست در شبانه روز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم شادی و عزا در هرمزگان تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم شادی و عزا در هرمزگان تا اطلاع ثانوی