مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-31اقتصادي

افزایش 200 درصدی دستگیری در بحث جرائم مالی و اقتصادی در طرقبه شاندیز


فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز با اشاره به دستگیری در بحث جرائم مالی و اقتصادی، گفت: در این بخش 200 درصد و در جرائم متفرقه نیز 38 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

- علی اکبر حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز با اشاره به اقدامات مفید انجام شده در بحث مبارزه با بیماری را متعاقب تصمیماتی که در کشور انجام شد، برگزار کرد.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز ادامه داد: طرقبه شاندیز یک شهرستان خاص است، زیرا از نظر ییلاقات و گردشگری و اینکه به نوعی حیاط خلوت مشهد محسوب می شود، تصمیماتی گرفته شد و اصناف، اتحادیه ها، رستوران داران، تالارداران و بعضی مناطق  و اماکن گردشگری داوطلبانه دنبال این موضوع بودند که وضعیتی ایجاد شود که شیوع بیماری در شهرستان کنترل شود و داوطلبانه پای کار آمدند.

وی به کشفیات در بحث مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: در این زمینه در 6 ماهه اول سال جاری، 24 درصد افزایش کشفیات داشته ایم و در بحث دستگیری موادفروشان نیز 30 درصد دستگیری های ما افزایش پیدا کرده که این موفقیت ها به دلیل تمرکز بر روی طرح های امنیتی محله محور بوده است.

  حسین پور با اشاره به اجرای 37 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در موضوع مواد مخدر، گفت: ما محله به محله ورود پیدا کردیم و هر جا احساس می کردیم بحث ناامنی یا بحث مواد مخدر می خواهد به وجود بیاید، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 درصدی دستگیری در بحث جرائم مالی و اقتصادی در طرقبه شاندیز

افزایش 200 درصدی دستگیری در بحث جرائم مالی و اقتصادی در طرقبه شاندیز