مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-31اقتصادي

بررسی پرونده «نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی» در دیوان محاسبات


موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی یکی از اصلی ترین و جدی ترین پرونده ها در دیوان محاسبات است و نتیجه بررسی ها و تحقیقات تا یک ماه آینده آماده خواهد شد.

- رییس دیوان محاسبات کل کشور گفت: موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی یکی از اصلی ترین و جدی ترین پرونده ها در دیوان محاسبات است و نتیجه بررسی ها و تحقیقات تا یک ماه آینده آماده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کل کشور، از بررسی تخلفات و نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی در دیوان محاسبات خبر داد و گفت: موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی یکی از اصلی ترین و جدی ترین پرونده ها در دیوان محاسبات است و نتیجه بررسی ها و تحقیقات تا یک ماه آینده آماده خواهد شد.

وی افزود: بخش اعظم این ارز به واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده و کمبود این کالاها مانند نهاده های دامی در بازار نشان می دهد که نظارت و پیگیری درستی انجام نشده تا ارزها به محل واقعی خودشان تخصیص داده شوند.

رییس دیوان محاسبات کل کشور تاکید کرد: دیوان محاسبات کل کشور در بررسی های خود درباره این موضوع تمامی مسایل و جوانب را مدنظر قرار خواهد داد از جمله اینکه ارز 4200 تومانی تخصیص داده شده و کالای مورد نظر هم بوسیله آن وارد شده اما متاسفانه توزیع مناسبی در این میان صورت نگرفته یا اینکه ارز تخصیص یافته ولی کالای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده «نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی» در دیوان محاسبات

بررسی پرونده «نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی» در دیوان محاسبات