مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-31اقتصادي

کمبود روغن در هرمزگان نداریم/ کارخانه حیات ظرفیت تولید 2500 تن در ماه را دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان 2500 تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به تخصیص روغن خام به کارخانجات استان، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در این استان تخصیص روغن خام به شرکت روغن حیات هرمزگان است.

خلیل قاسمی افزود: تخصیص روغن خام این شرکت باید از طریق مخازن این استان تامین شود تا سرعت تامین در سطح بازار افزایش یابد.

رییس سازمان صمت هرمزگان با اشاره به عدم استقرار فروشگاه های بزرگ در روستاها و شهرستانهای کوچک، بیان کرد: عرضه روغن خوراکی در سطح بازار استان باید از طریق فروشگاه های بزرگ و واحدهای صنفی صورت بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

قاسمی عنوان کرد: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان 2500 تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان  اعلام کرد: در بحث ذخیره سازی روغن خام استان هرمزگان هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روغن در هرمزگان نداریم/ کارخانه حیات ظرفیت تولید 2500 تن در ماه را دارد

کمبود روغن در هرمزگان نداریم/ کارخانه حیات ظرفیت تولید 2500 تن در ماه را دارد