مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-31اقتصادي

هشدار استانداری هرمزگان به ادارات در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله مناسب در سطح ادارات استان هرمزگان نیز ضروری است و کارمندان موظف و مکلف به رعایت این موارد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی با اشاره به اینکه استان هرمزگان  همچنان در وضعیت هشدار عنوان و گفت: نباید اجازه دهیم این بیماری، سلامتی کارکنان را به خطر بیندازد، بلکه باید با توجه به هشدارهای پزشکان و مسئولان بهداشتی ، چالش پیش آمده را به سرعت پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان بر اهمیت رعایت و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در ادارات، گفت: مدیران ادارات باید وضعیت را جدی بگیرند و با کارمندانی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد کنند.

وی یادآور شد :  نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرایی با هدف بررسی رعایت کردن پروتکل های بهداشتی به صورت منظم و مستمر در استان ادامه خواهد یافت و تیم  های بازرسی  به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد.

شیبانی اضافه کرد: حضور در محیط های با تراکم کاری بالای 10 نفر خطرناک است و ریسک ابتلای بیماری را افزایش خواهد داد که در صورت لزوم باید تعداد افراد محدود شود و همین طور کارکنان به فاصله از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استانداری هرمزگان به ادارات در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی

هشدار استانداری هرمزگان به ادارات در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی