مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-31پزشكي

حال ناخوش یزد در روزهای اوج گیری کرونا


استان یزد این روزها به شدت ناخوش است، وضعیت کرونا در این استان مدتهاست که از قرمز هم گذشته و بحرانی شده، محدویت های اوایل امسال که از سوی شهروندان استان جدی گرفته می شد، - این روزها در سایه کم توجهی برخی شهروندان باعث شده تا ظرفیت بیمارستان های استان تکمیل شود و شرایط کار برای کارد درمان بسیار دشوار شده است.

آن گونه که سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده هم اکنون بیش از 828 بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 150 نفر به دلیل حاد بودن شرایط در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و همچنین 79 بیمار مشکوک به کرونا نیز در اورژانس های مراکز درمانی در انتظار تعیین تکلیف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، اوضاع در اکثر شهرستان های استان یزد نگران کننده است، تخت های بیمارستانی در اغلب شهرستانهای استان یزد تکمیل شده و برخی مراکز درمانی با کمبود دستگاه اکسیژن ساز روبرو هستند و 85 تا 90 درصد بیماران به اکسیژن نیاز دارند و این وضعیت شرایط بحرانی تر موج سوم کرونا را در این استان نشان می دهد.

در برخی از شهرستانهای استان ابتلا به کرونا نسبت به ماه های گذشته 22 برابر شده و هر روز صدای آژیر آمبولانس هایی که بیماران کرونایی را به مراکز درمانی منتقل می کنند به گوش می رسد و در این میان کادر درمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش یزد در روزهای اوج گیری کرونا

حال ناخوش یزد در روزهای اوج گیری کرونا