مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31پزشكي

«دندان پزشکان» حداقل سه روز مکلف به حضور در مطب هستند


در حالی اهالی منطقه خورگام رودبار از حضور بدون برنامه سه تن از دندان پزشکان گله مند هستند که به گفته مسؤولان دانشگاه این پزشکان مکلف اند حداقل سه روز در هفته را در مطب های خود حاضر و به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، دندان ها و دهان اولین بخش از دستگاه گوارش هستند و ذر فرایند هضم و جذب غذا بسیار حائز اهمیت اند ازاین رو بهداشت دهان و دندان بسیار قابل توجه است زیرا اگر افراد جامعه دندان های سالمی داشته باشند یقیناً در سلامت عمومی آن ها اثرگذار است.

به دلیل خاص بودن خدمات دندان پزشکی که بسیاری از مردم بنا بر دلایل فراوان قادر به دسترسی به آن نیستند دولت در جهت رفاه حال مردم و دسترسی راحت تر و ارزان تر آن ها به دندانپزشکی، مجوز این گونه خدمات را در روستاها و بخش های محروم جامعه نیز گسیل کرده است.

بخش خورگام در شهرستان وسیع رودبار از استان گیلان، نمونه ای از مناطق کمتر توسعه یافته به شمار می رود اما مردم از خدمات دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان در آن برخوردار هستند هرچند اکنون دسترسی آن ها با چالش ها و موانعی روبرو شده است.

سه مطب دندانپزشکی با مجوز رسمی بهداشت و درمان در بخش خورگام شامل چهارمحل،بره سر و پشتکلا وجود دارد اما به اذعان مردم منطقه که در گفت وگو با فارس طرح کرده اند، هیچ برنامه ای برای مراجعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دندان پزشکان» حداقل سه روز مکلف به حضور در مطب هستند

«دندان پزشکان» حداقل سه روز مکلف به حضور در مطب هستند