مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31بين الملل

فشار رؤسای شهرک های صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری در صورت شکست ترامپ


رؤسای شهرک های رژیم صهیونیستی اعمال فشار بر نخست وزیر این رژیم جهت الحاق اراضی کرانه باختری در صورت شکست «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که شهرک نشینان صهیونیست به احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری خوش بین نیستند.

رؤسای شهرکهای صهیونیستی معتقدند که زمان زیادی ندارند و بایستی بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر) تا 21 ژانویه آینده (آخر دی ماه)، قانونی را به منظور مشروعیت بخشی به بخشی از شهرک ها تصویب کند.

شهرک های مورد نظر این شهرک نشینان نیز شهرک هایی هستند که در مرکز کرانه باختری و خارج از محدودیت شهرک های بزرگ واقع شده اند.

طبق گزارش وبگاه عرب 48 ، رسانه های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که با شکست ترامپ در انتخابات احتمالا گلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل یکی از مناصب خود را از دست خواهد داد.

پیشتر جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود که اسراییل بایستی ساخت وسازها در شهرک های صهیونیستی را متوقف کرده و به سخن گفتن درباره الحاق [اشغال] اراضی اشغالی [فلسطین] پایان دهد و به اجرای راه حل دو دولت فرصت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار رؤسای شهرک های صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری در صورت شکست ترامپ

فشار رؤسای شهرک های صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری در صورت شکست ترامپ