مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-31پزشكي

جهش کرونا در مازندران


براساس آمار 2 دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران در یک هفته اخیر حدود یکهزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و میانگین آمار روزانه بستری بیماران کرونایی به حدود 150 نفر رسیده است که نشان می دهد با وجود برقراری برخی محدودیت .

- براساس آمار 2 دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران در یک هفته اخیر حدود یکهزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و میانگین آمار روزانه بستری بیماران کرونایی به حدود 150 نفر رسیده است که نشان می دهد با وجود برقراری برخی محدودیت و سخت گیری های جدید در اجرای پروتکل های بهداشتی استان مازندران در عمل وارد پیک سوم این بیماری شد.

افزایش آمار بستری بیماران دارای علایم مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستانهای مازندران، طی یک هفته اخیر نشان می دهد که با وجود محدودیت های سخت گیرانه تر شاهد جهش تعداد مبتلایان جدید و شتاب استان برای ورود به پیک سوم همه گیری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، براساس این آمار مازندران که روند آرام ورود به پیک سوم ویروس کرونا را بر خلاف برخی استان های همجوار از جمله تهران در 2 هفته اخیر پشت سر می گذاشت به یکباره در روزهای اخیر با افزایش آمار بستری بیماران کرونایی به نوعی با پرش بیماران در مراکز درمانی مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کرونا در مازندران

جهش کرونا در مازندران