مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-31بين الملل

حبیب اسیود، رییس دستگیر شده گروهک تروریستی الاحوازیه کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود از اعضای گروه تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز که در اقدامات تروریستی اوایل دهه هشتاد و همچنین در روز 31 شهریور ماه، - حبیب اسیود ⁩سرکرده تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز در ترکیه بازداشت و به تهران منتقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود از اعضای گروه تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز که در اقدامات تروریستی اوایل دهه هشتاد و همچنین در روز 31 شهریور ماه، در جریان رژه نیرو های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از 30 دقیقه از شروع مراسم، 4 تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیرو های در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیرو های ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

گزارش های تایید نشده از بازداشت حبیب کعبی مشهور به حبیب اسیود از رهبران تجزیه طلب خوزستان و از طراحان حمله به رژه اهواز در ترکیه و انتقال او به ایران خبر می دهند.

حبیب اسیود سرکرده گروه تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز در ترکیه بازداشت شده است و پس از تحویل به مقامات ایرانی از مرز آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب اسیود، رییس دستگیر شده گروهک تروریستی الاحوازیه کیست؟

حبیب اسیود، رییس دستگیر شده گروهک تروریستی الاحوازیه کیست؟