مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-31فناوري

چگونه از حملات جعل هویت ایمیل جلوگیری کنیم؟


حملات جعل هویت از طریق ایمیل، ایمیل های مخربی است که کلاهبرداران وانمود می کنند یک نهاد مورد اعتماد هستند و با ایجاد احساس اضطراب یا ترس در قربانیان، - آنها را مجبور می کنند اقدامی را که ایمیل می خواهد، انجام دهند و از آن برای سرقت پول و اطلاعات حساس قربانیان استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه استفاده از ایمیل بسیار بیشتر از قبل شده است و برای هر موضوعی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما متأسفانه استفاده از ایمیل راه امنی برای برقراری ارتباط نیست.

تعداد زیادی از بدافزارها از طریق ایمیل گسترش می یابند و با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی کاربران را متقاعد می کنند پیوست های ناامن را باز یا روی پیوندهای فیشینگ کلیک کنند.

از آنجا که ایمیل برای زندگی دیجیتالی ما بیش از هر زمان دیگری مهم است، باید بتوانیم تشخیص دهیم آیا افراد همان هایی هستند که ایمیل آنها می گوید.

متوقف کردن حملات جعل هویت ایمیل به ترکیبی از بهداشت امنیتی، راهکارهای امنیتی ایمیل که از جعل هویت خاص محافظت می کنند و برخی از پارانویای سالم هنگام خواندن ایمیل ها نیاز دارد، حتی اگر به نظر می رسد از طرف افرادی است که به آنها اعتماد دارید.

حملات ایمیل که از گذشته فیشینگ استاندارد را منتقل می کند، در طول سال ها بیشتر مورد هدف قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از حملات جعل هویت ایمیل جلوگیری کنیم؟

چگونه از حملات جعل هویت ایمیل جلوگیری کنیم؟