مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-31دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز


پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد می توانند از امروز 10 آبان با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قطع زنجیره انتقال بیماری مقرر کرده است ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام اینترنتی انجام شود.

در مرحله اول تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد موظف هستند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی طبق راهنمای ثبت نام از تاریخ 10 تا 20 آبان ماه با مراجعه به سایت آموزش دانشگاه و تکمیل دقیق فرم های ثبت نامی و فرم گزینش انجام دهند.

تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش کارشناسی ارشد به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان و پذیرفته شدگان شهریه پرداز ملزم به تکمیل کردن فرم های تعهد اعلام شدههستند.

کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمانها و یا نهادها در صورت پذیرش ملزم به ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول مبنی بر ادامه تحصیل از سازمان مربوط، در موقع ثبت نام هستند.

عدم مراجعه و ثبت­ نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخ­ های مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته­ شدگانی که پس از ثبت­ نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز