مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-31بين الملل

تظاهرات هزاران نفری در موریتانی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)


هزاران نفر از مردم خشمگین موریتانی در اعتراض به اهانت به پیامبر اکرم (ص)، در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم معترض موریتانی، عصر جمعه (30 اکتبر) با برگزاری تظاهراتی در نواکشوط پایتخت این کشور، خشم خود را از اهانت به رسول اکرم (ص) در فرانسه اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری مرکز الصحراء موریتانی، در حالی که در روزهای گذشته چندین تجمع مقابل سفارت فرانسه در نواکشوط برگزار شده بود، روز جمعه هزاران نفر از مردم علیه فرانسه و اهانت مقاماتش به پیامبر اسلام (ص) تظاهرات کردند.

همچنین پایگاه خبری المستقله عراق در این خصوص گزارش کرد، مقامات مسئول کشور موریتانی، دو روز پیش برای برگزاری این تظاهرات که شماری از شخصیت های سیاسی و نمایندگان پارلمانی نیز مشارکت داشتند، مجوز صادر کرده بودند و نیروهای امنیتی نیز به منظور حفظ نظم و امنیت تظاهرات کنندگان در مناطق مشخصی از خیابان ها و مکان های منتهی به محل اصلی تظاهرات مستقر بودند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از حضرت محمد (ص) با سر دادن شعار، هرگونه اهانت به ایشان و اسلام را محموم کردند و بر ضرورت توقف چنین حملاتی علیه نمادهای دینی و مقابله با اسلام هراسی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران نفری در موریتانی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)

تظاهرات هزاران نفری در موریتانی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)