مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31اجتماعي

پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز با 18 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

- عباس ولایتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز با هدف افزایش 20 هزار مترمکعبی ظرفیت تصفیه و 127 هزار نفری جمعیت زیر پوشش در حال اجرا است.

وی افزود: با ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب، اهدافی چون حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب ،خاک و هوا، ارتقاءسطح بهداشت و سلامت عمومی، افزایش رفاه عمومی و سطح زندگی، جلوگیری از آلودگی سفره آبهای زیرزمینی و تبدیل هزینه های سنگین درمان به هزینه های اندک پیشگیری دنبال می شود.

وی با بیان اینکه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز در حال حاضر 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: ظرفیت تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه 34 هزار مترمکعب در شبانه روز بوده که برای 150 هزار نفر ایجاد شده است.

مدیر امور آبفا شهرستان سقز عنوان کرد: ظرفیت تصفیه این پروژه پس از ارتقاء قرار است به 54 هزار مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت 277 هزار نفری باشد.

ولایتی عنوان کرد: برای تحقق این هدف تاکنون 40 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل بیش از 300 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

وی اضافه کرد: ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز شامل: پیش رسوبگیر، تغییر سیستم هوادهی از سطحی به دیفیوزری(عمقی)، احداث ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد