مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31ورزشي

قهرمانی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های دارت مجازی کارگران کشور


رییس انجمن دارت استان و هیات کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی مهتاب صادقی در رقابتهای دارت مجازی کارگران کشور خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس انجمن دارت استان و هیات کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی مهتاب صادقی در رقابتهای دارت مجازی کارگران کشور خبر داد.

سید عبدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: سومین دوره مسابقات دارت مجازی کارگران کشور بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری فدراسیون ورزش کارگری (کمیته دارت) و انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران و شرکت شاهرود کارکیا به جهت مقابله با ویروس کرونادر سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابتها 72 آقا و 42 خانم از استانهای سراسر کشور شرکت داشتند و در 16 گروه با هم رقابت و دو نفر برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند.

رییس انجمن دارت هیات کارگری استان ادامه داد: چهار بازیکن راه یافته به مرحله نهایی بخش بانوان، آذر شاکریان از چهار محال بختیاری، محبوبه کارگر از استان یزد، مهتاب صادقی از کهکیلویه و بویراحمد و بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

حسینی تصریح کرد: در نیمه نهایی این مسابقات، مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویراحمد از سد محبوبه کارگر از یزد گذشت، بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های دارت مجازی کارگران کشور

قهرمانی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های دارت مجازی کارگران کشور