مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-31دانش

جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید بین المللی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین پایانی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید گفت: - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره فیلم و عکس امید استاندارد های لازم را کسب کرده و در دوره های بعدی به صورت بین المللی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین پایانی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید گفت:جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان یکی از با سابقه ترین جشنواره های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است و تلاش شده است تا در سال های اخیر مورد بازنگری قرار گرفته و از انسجام و انتظام لازم برخوردار شود.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره در راستای برنامه های وزارت علوم بوده است و به همین دلیل، در پاسخ به مطالبه به حق کنش گران فعال این عرصه مورد پیگیری قرار گرفته و سه دوره از این جشنواره در دوره فعلی برگزار شده است.

عسکری افزود: در این راستا هویت بخشی به این رویداد فاخر انجام شد و علاوه بر انتظام در برگزاری، عنوان امید برای این جشنواره تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید بین المللی می شود

جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید بین المللی می شود