مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-31پزشكي

استفاده از مراکز مراقبت پرستاری در منزل برای بیماران کرونایی


با توجه به اینکه کرونا یک بیماری کاملا مراقبتی است، لذا به کار گرفتن ظرفیت مراکز مراقبت در منزل یکی از راهکارهای کاهش مراجعات بیمارستانی است.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت، گفت: با توجه به اینکه کرونا یک بیماری کاملا مراقبتی است، لذا به کار گرفتن ظرفیت مراکز مراقبت در منزل یکی از راهکارهای کاهش مراجعات بیمارستانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم حضرتی، افزود: جبران کمبود نیرو یکی از موضوعات مهمی است که همواره مورد تاکید و پیگیری وزیر بهداشت و معاونت پرستاری بوده و در یک سال گذشته بیش از 7 هزار نیروی پرستار جذب شده و مجوز جذب 7 هزار نیروی دیگر نیز اخذ شده که بخشی از آن مربوط به پرستاران است.

وی در خصوص مطالبات و معوقات پرستاران، گفت: در حال حاضر پرداخت کارانه از 18 ماه به 6 ماه و پرداخت اضافه کار هم به 3 ماه کاهش پیدا کرده است.

البته در برخی از دانشگاه ها اضافه کار به روز است و در تلاش هستیم که بخش دیگری از معوقات پرستاران پرداخت شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، از اتصال مراکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل با مراکز 16 ساعته بهداشت خبر داد و افزود: با ابلاغ معاونت بهداشت، مراکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل با مراکز 16 ساعته بهداشت به هم متصل می شود و این اقدام بزرگ و ارزشمندی است که با توجه به بحران کووید 19 با شناسایی مبتلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مراکز مراقبت پرستاری در منزل برای بیماران کرونایی

استفاده از مراکز مراقبت پرستاری در منزل برای بیماران کرونایی