مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-31پزشكي

آغاز ثبت نام پرستاران برای کار در مراکز درمانی خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: پرستارانی که در حال حاضر بیکارند و تمایل به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را دارند می توانند برای حضور در بیمارستان های استان ثبت نام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: پرستارانی که در حال حاضر بیکارند و تمایل به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را دارند می توانند برای حضور در بیمارستان های استان ثبت نام کنند.

محمد دهقانی، جمعه شب 9 آبان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: مجوز دانشگاه امسال برای استخدام نیرو 69 مورد بود که این تعداد 38 پرستار، 11 نیرو برای فوریت های پیش بیمارستانی، 15 مورد مراقب سلامت برای مراکز بهداشتی و 5 نیروی پاراکلینیک مانند آزمایشگاه و رادیولوژی هستند که متاسفانه از این 38 پرستار، 15 نفر حاضر نشدند شروع به کار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر هیچ فردی در نوبت طرح نیست و حتی پرستارانی که طرح آنان در حال اتمام است نیز می توانند دوره طرح را تمدید کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: امسال از باقیمانده مجوزها حدود 7 هزار مجوز باقی مانده که تا پایان آبان ماه سهمیه استان در استخدام کادر بهداشتی و درمانی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پرستاران برای کار در مراکز درمانی خراسان جنوبی

آغاز ثبت نام پرستاران برای کار در مراکز درمانی خراسان جنوبی