مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-31پزشكي

دانشجویان آمریکایی میزان استفاده از ماسک را بررسی می کنند


دانشجویان محقق دانشگاه ویرجینیای غربی به بررسی مکان های شلوغ دانشگاه خود می پردازند تا میزان استفاده از ماسک را بررسی کنند.

- دانشجویان محقق دانشگاه ویرجینیای غربی به بررسی مکان های شلوغ دانشگاه خود می پردازند تا میزان استفاده از ماسک را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پیتسبورگ، با بازگشایی دانشگاه ها در فصل پاییز، تعداد مبتلایان به کووید-19 در سنین 18 تا 29 سال افزایش یافته و دانشجویان محقق در دانشگاه ویرجینیای غربی با مراکز مدیریت و پیشگیری بیماری همکاری کردند تا بررسی کنند آیا ماسک زدن در افزایش تعداد مبتلایان نقش داشته است یا خیر؟ کیت زالیگ (Keith Zullig) استاد دانشگاه ویرجینا غربی گفت: برای این کار ، ما 8 دانشجو را در چهار گروه دو نفره انتخاب کردیم تا با همکاری یکدیگر دو بار در هفته مکان های مختلف دانشگاه را نظارت کنند.

مدت زمان این نظارت حدود یک ساعت است و هدف ما این است هر هفته حدود 400 بار اقدام نظارتی صورت گیرد.

مکان هایی که تحت بازرسی و نظارت قرار می گیرند، از نقاط پرتردد هستند و دانشجویان محقق به جست وجو افراد با ماسک یا بدون ماسک می پردازند.

گام بعدی این دانشجویان این است که آیا افراد به درستی از ماسک استفاده می کنند؟ این مطالعه از ابتدای ترم آغاز شد و داده های چند هفته اول آن در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان آمریکایی میزان استفاده از ماسک را بررسی می کنند

دانشجویان آمریکایی میزان استفاده از ماسک را بررسی می کنند