مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-31پزشكي

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت در سه نقطه محروم از شهرستان ‍های مرزی سربیشه و درمیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بخشی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان روستاهای مرزی استان، اظهار داشت: بسیاری از نقاط به دلیل دور بودن از مراکز خدماتی و امکانات رفاهی در سطح پایین بهداشتی قرار دارند.

وی با اشاره به روستاهای ذکری و گل نی در شهرستان درمیان، مطرح کرد: مردم این دو روستای محروم طی چند سال گذشته از بیماری های پوستی رنج برده و مشکلات متعددی را متحمل بودند .

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه با ورود خیران، دستگاه های مختلف و هلال احمر استان، بسیاری از محرومیت های منطقه رفع شده و این حمایت ها ادامه دارد.

بخشی با اشاره به اقدامات حمایتی هلال احمر، عنوان کرد: تاکنون کاروان هایی متشکل از متخصصین و خیرین به این مناطق اعزام شده و خدمات بهداشتی و معیشتی ارائه کرده اند.

وی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت طی هفته گذشته در روستاهای کلاته بلوچ، ذکری و گل نی خبر داد و گفت: دکتر عمادی متخصص پوست و دو مختصص دیگر از دانشگاه رازی تهران در قالب این تیم به ارائه خدمت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند