مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-31پزشكي

محمدرضا فربود بخش مراقبت های ویژه کودکان مبتلا به کووید 19 بیمارستان نمازی شیراز


بخش مراقبت های ویژه کووید کودکان مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز از اسفند ماه 1398 به عنوان تنها بخش مراقبت های ویژه کووید کودکان در استان فارس تا آبان ماه 1399 به حدود 121 کودک مبتلا به کووید خدمات تخصصی و فوق تخصصی آی سی یو ارائه داده است.

- بخش مراقبت های ویژه کودکان مبتلا به کووید 19 بیمارستان نمازی شیراز بخش مراقبت های ویژه کووید کودکان مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز از اسفند ماه 1398 به عنوان تنها بخش مراقبت های ویژه کووید کودکان در استان فارس تا آبان ماه 1399 به حدود 121 کودک مبتلا به کووید خدمات تخصصی و فوق تخصصی آی سی یو ارائه داده است.

دکتر اسلام شرفا فلوشیپ و متخصص مراقبت های ویژه کودکان گفت: تشخیص این کودکان بر اساس تست پی سی آر و یافته های تصویربرداری و آزمایشگاهی بوده است و محدوده سنی یک ماه تا 18 سال را در بر می گیرد.

دکتر اسلام شرفا در ادامه گفت :از ابتدا شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر عدم ابتلای کودکان به بیماری کووید در سطح جامعه بودیم و یا اینکه ابتلاء این کودکان را فقط مختص کودکان دارای بیماری زمینه ای می پنداشتند که متاسفانه واقعیت چیز دیگری است و شاهد مرگ ومیر حدود 20 درصد از این کودکانی هستیم که در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند و در این بین کودکان بدون هیچ گونه بیماری زمینه ای هم مشاهده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا فربود بخش مراقبت های ویژه کودکان مبتلا به کووید 19 بیمارستان نمازی شیراز

محمدرضا فربود بخش مراقبت های ویژه کودکان مبتلا به کووید 19 بیمارستان نمازی شیراز