مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-31اجتماعي

ارتقای سواد رسانه ای سوادآموزان زنجانی با تولید محتوای الکترونیکی


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سواد رسانه ای سوادآموزان بزرگسال با تولید محتوای الکترونیکی افزایش می یابد.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد ارتقای سواد رسانه ای سوادآموزان زنجانی با تولید محتوای الکترونیکی ایسنا/زنجان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سواد رسانه ای سوادآموزان بزرگسال با تولید محتوای الکترونیکی افزایش می یابد.

فرحناز فتحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سوادآموزی و توجه به افزایش دانایی، آگاهی و سواد افراد مختلف جامعه یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

وی با تاکید بر تولید محتواهای الکترونیکی موثر در شرایط کنونی، افزود: همدلی و همراهی همه مجموعه آموزش و پروش برای ایجاد بستر مناسب به منظور بهره مندی همه افراد از آموزش های اولیه سواد و ارتقای دانش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: تولید محتوای الکترونیکی برای بزرگسالان کم سواد و بی سواد کار دشواری است، اما با توجه به تلاش، برنامه ریزی و علاقه آموزش دهندگان، این روند با سرعت و دقت پیش می رود.

استفاده از ابزارهای آموزشی جدید و بهره مندی از فن آوری های نوین در آموزش بزرگسالان می تواند به آگاهی ها و ارتقای سواد رسانه ای و مجازی آن ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد رسانه ای سوادآموزان زنجانی با تولید محتوای الکترونیکی

ارتقای سواد رسانه ای سوادآموزان زنجانی با تولید محتوای الکترونیکی