مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-31سياسي

گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل است


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل و مزدوران رسانه ای آنها در اروپا است.

- محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه چندی پیش نشریه هتاک شارلی ابدو به راحتی به مقدسات میلیاردها نفر از مردم جهان توهین کرد ولی آنطور که باید و شاید کسی آن را در غرب محکوم نکرد.

وی افزود: تأسف بار تر اینکه به راحتی و به نام کاذب آزادی بیان، همچنان رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) که مظهر خلق نیکو، عدالت، صبر، زیبایی، شجاعت و سرشار از علم و نیکی بوده است را مایه تمسخر و استهزا قرار می دهند و بر آن پافشاری می کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: به نظر می رسد اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل و مزدوران رسانه ای آنها در اروپا است که بیش از پیش جهان غرب را از اسلام بترسانند، آن هم در کشوری در قلب قاره سبز که دارای تعداد زیادی مسلمان و میزان زیادی از گرایش به اسلام است و بعید نیست تا دهه آینده مرکز اسلام در قلب اروپا شود و مسلمانان زیادی صاحب منصب های حکومتی شوند.

وی عنوان کرد: غرب که با کنار زدن ادیان الهی بخصوص اسلام و مقدسات و تمسک به لیبرالیسم، اومانیسم و ماتریالیسم خود را پرورش داده و بزرگ کرده و حتی از آموزه های شیطان پرستان مبنی بر توهین به ادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل است

گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل است